Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
hu
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Szállítási és fizetési feltételek

Kedves Vásárlóink! 


2022.08.03. szerdától 2022.08.22. hétfőig a csomagfeladás szünetel. 


Utolsó csomagfeladási nap: 2022.08.02. kedd
Első csomagfeladási nap: 2022.08.23. kedd

 

Ebben az időben is várjuk a megrendeléseiket!
Köszönjük a türelmet!

 

A termékeket mindig frissen, hétfőnként rendeljük, egyenesen a temelőinktől! 

A hétfő reggel 600-ig beérkezett rendeléseket tudjuk garantáltan az adott héten kiszolgálni! (Az áru a termelőktől folyamatosan érkezik hétfőtől-szerdáig.) Így tudjuk folyamatosan a kiemelkedő minőséget, frissességet garantálni. Természetesen ha az adott termék van készleten, ettől eltekintünk és próbáljuk minél hamarabb kiküldeni a megrendelést. A csomagokat kedden és szerdán adjuk fel! Csomagjainkat az ország területén a GLS 1 napos szolgáltatásával szállítjuk ki (csomagfeladást kövező munkanapon a szállítja ki a futárszolgálat). 

 

Külföldre is szállítunk, már nagyon sok honfitársunk rendel tőlünk külföldre rendszeresen

GLS partnerünk révén az Európai Unióba is szállítunk! Egyéb országokba a megrendelés nem lehetséges a vámkezelés miatt. Egyszerűen regisztráljon be a külföldi címével, rendelését fizesse ki PayPal-al és mi már küldjük is csomagot. Regisztrációkor ne felejtse el helyesen kiválasztani az országot és a címet! Regisztrált PayPal e-mail címünk: kolbaszaruhaz@gmail.com. Külföldi csomagokat csak kedden (2 napos szállítás esetén előfordul, hogy szerdán) adunk fel. A küldeményeket itt tudja nyomon követni: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes.
Ha bármilyen kérdése van forduljon bizalommal az ügyfélszolgálatunkhoz!
Fontos! A Francia-, Finn-, Spanyol-, Olasz-, Ír-, és Svédországi csomag kiküldése a megrendelést követő második héten hétfőn történik meg (előző héten összekészítjük, számlázzuk, hétfőn csak dobozoljuk), mivel 4-5 napos a kiszállítás, igyekszünk úgy alakítani a csomagfeladást, hogy a hétvégére ne maradjon a depóban!

 

A termékeket házhoz visszük! A futár mindig telefonon fog előtte időpontot egyeztetni.

Szállító partnerünk a GLS vállalja, hogy a kiszállítás napján a futár telefonál, hogy egyeztesse a végső szállítási időpontot! Ezenfelül a GLS direct csomagkövető rendszerben is láthatod a csomagjaid státuszát! Ha külön kérésed van, később szeretnéd a csomagot megkapni, sebaj! Már megrendeléskor jelezheted nekünk kommentben! Ha valamit nem értünk, az ügyfélszolgálatunk mindig felkeres!

 

Amikor elkészül, és feladjuk a csomagod, mindig kapsz email-t is!

Minden esetben e-mailben is értesítünk a csomag feladásáról, így tudhatod, hogy mikor került a GLS-hez a csomagod!

 

A csomagokat mindig kedden, szerdán adjuk fel! Így nem kell egy percet sem a depóban vesztegelniük!

Azért így szervezzük a csomagfeladást, hogy ne kelljen a csomagjaitoknak egy napot sem feleslegesen a futárpartner depójában vesztegelniük!

 

A termékeink mindig kifogástalan minőségben érkeznek!

Élelmiszereknél a minőség a legfontosabb, de ne aggódj! Termékeink jól bírják a szállítást és sokáig eltarthatóak! Gondolj csak a falusi kamrákban több hónapig elálló kolbászokra, húsokra! A lekvárokról, szörpről, mézekről már nem is beszélve :-) Ha mégis problémát észlelsz, azonnal jelezd az ügyfélszolgálatunknak!  Eddig mindenkit tudtunk kárpótolni! Szerencsére egy kezünkön meg tudjuk számolni az eddigi reklamációkat! Hála termelőink kiváló portékájának! Nézzétek csak bizalommal, a véleményeket rólunk a Facebookon! Több mint 40.000-s közösségünket nem lehet átverni!                                                        
 

 

Fizetési módok, belföldi és külföldi szállítás esetén

 

Belföldön, ha szeretnéd, csak a csomag átvételekor kell fizetned!

Nem szeretsz előre fizetni? Nem gond! A futárnál utólag fizethetsz akár készpénzzel, akár kártyával! Az összeget mindig előre tudod email értesítőnkből, és a futártól!
Fontos, hogy az utánvét költsége a megrendelés költségétől +/-15%-ban eltérhet, mivel a termékeket mindig mérés után számlázzuk! Kézműves termékek lévén a súly nem adott, az eltérés ebből adódik!

Természetesen a GLS futárnál fizethetsz bankkártyával!

 

Szereted előre letudni a fizetést? Fizethetsz kártyával is előre a Barion rendszerén keresztül

Amennyiben szereted a fizetést előre letudni erre is van lehetőséged. Csupán a kártyás fizetési módot kell választanod. Fizetési parnerónk a Barion szolgáltató! A kártyafizetést az ők, széleskörben használt, biztonságos fizetési rendszerén keresztül tudod megtenni! 100% biztonság!
Fontos tudni: A termékeket mindig mérés után számlázzuk! Kézműves termékek lévén a súly nem adott, előfordulhat az eltétés! Előre fizetés esetén próbáljuk úgy alakítani a súlyokat, hogy ha valamelyik termék nagyobb, a másik kisebb legyen és pontosan ki tudjuk kerekíteni a végösszeget. Előfordulhat azonban, hogy ezt semmilyen módon nem tudjuk megoldani, ekkor felvesszük a kapcsolatot a megrendelővel további egyeztetés céljából. 

 

Külföldön élsz? Külföldi szállítási cím esetén Paypal-al vagy bankkártyával fizethetsz!

Külföldi szállítási cím esetén nincs lehetőségünk utánvétes fizetést elfogadni! Ebben az esetben a világon széleskörben haszánlt paypal-lal, vagy bankkártyával tudsz fizetni! Utólag semmilyen összeget nem kell fizetned  a nemzetközi futárnak!

Ne habozzon, válasszon néhány finom kolbászt vagy füstölt sonkát!

 

A GLS szállítási díjai:

A díjaik forintban és bruttó összegben értendők!

A szállítási díjaink 2021.december 12-től érvényesek! 
(Az átfutási idő a csomag feladásától a megérkezésig számított idő, nem a megrendeléstől a megérkezésig. Az idő tájékoztató jellegű, minden esetben a GLS-től függ!)

 

A küldeményeket itt tudja nyomon követni: 

GLS csomagkövetés